Ładowanie

Raport o stanie Miasta Mława za rok 2024 – zaproszenie mieszkańców do debaty

Burmistrz Miasta Mława przedstawił Raport o stanie Miasta Mława za rok 2024. Dokument podsumowuje najważniejsze działania samorządu w minionym roku oraz zawiera analizę stanu miasta w kluczowych obszarach: społecznych, gospodarczych i finansowych.

Debata podczas Sesji Rady Miasta

Debata nad raportem odbędzie się podczas Sesji Rady Miasta Mława zaplanowanej na dzień 24 czerwca 2025 r. W przypadku zmiany terminu sesji, mieszkańcy zostaną poinformowani odrębnym komunikatem.

Mieszkańcy mogą zabrać głos

Zachęcamy mieszkańców do aktywnego udziału w debacie. Osoby zainteresowane zabraniem głosu powinny złożyć pisemne zgłoszenie do Przewodniczącego Rady Miasta Mława, zgodnie z art. 28aa ust. 6 ustawy o samorządzie gminnym.

Zgłoszenie musi być poparte co najmniej 50 podpisami mieszkańców (wymóg dotyczy gmin powyżej 20 tys. mieszkańców).

Termin składania zgłoszeń upływa 23 czerwca 2025 r.
Zgłoszenia należy składać w Urzędzie Miasta Mława, w godzinach pracy urzędu.

Kolejność i liczba zgłoszeń

Mieszkańcy będą dopuszczani do głosu według kolejności otrzymania zgłoszeń. W debacie może wziąć udział maksymalnie 15 mieszkańców, chyba że Rada Miasta zdecyduje o zwiększeniu tej liczby.